تصاویر نسخه‌های کتابخانه مرکزی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت
کد خبر: 3908307
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
همزمان با ولادت حضرت رضا(ع)؛

تصاویر نسخه‌های کتابخانه مرکزی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت

امکان دسترسی رایگان به تصاویر نسخه‌های خطی کتابخانه مرکزی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) فراهم شد.

تصاویر نسخه‌های کتابخانه مرکزی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفتبه گزارش ایکنا؛ رسول جعفریان در صفحه اجتماعی خود از امکان دسترسی رایگان به تصاویر تمامی نسخه‌های خطی خبر داد و نوشت: به مناسبت ولادت امام رضا علیه الصلاة و السلام، کتابخانه مرکزی، تصاویر تمامی نسخه‌های خطی خود را که در وب سایت این کتابخانه ـ کتابخانه دیجیتال ـ قرار دارد، به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده است. 
این تصمیم مطابق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه بوده و محدودیت زمانی ندارد. بدین ترتیب تمامی تصاویر نسخ خطی ما که در حال حاضر ۱۲۹۵۰ نسخه است، در کتابخانه دیجیتال این کتابخانه (http://utdlib.ut.ac.ir) قابل دسترسی است. 
متقاضیان می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت، براساس راهنمایی که هم در وب سایت و هم در ذیل این خبر آمده، نسخه‌های درخواستی را براساس جستجوی شماره نسخه، دریافت کنند. توصیه می‌کنیم هر متقاضی ابتدا راهنما را با دقت خوانده و مطابق آن درخواست خود را دنبال کند.
طبیعی است که زمانی برای تأیید احراز هویت اشخاص متقاضی لازم است و اشخاص، پس از تأیید احراز هویت آنان که از طریق ایمیل اطلاع داده می‌شود، می‌توانند نسخه خود را دانلود کنند. در حال حاضر، محدودیت دانلود روزانه دو نسخه را داریم که به تدریج برداشته خواهد شد. 
راهنمای دانلود نسخه را از اینجا دریافت کنید.
انتهای پیام
captcha