افزایش بازداشت‌ها در کرانه باختری ناشی از ترس صهیونیست‌هاست
کد خبر: 3908063
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

افزایش بازداشت‌ها در کرانه باختری ناشی از ترس صهیونیست‌هاست

شبکه دفاع از اسرای فلسطینی موسوم به «صامدون» تأکید کرد: یورش‌ها و بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری که از سوی رژیم غاصب اسرائیل انجام می‌گیرد، باعث وحشت مردم ما نخواهد شد، این اقدامات نشانه ترس و سردرگمی غاصبان صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وب‌سایت خبری الهدف، شبکه دفاع از اسرای فلسطینی موسوم به «صامدون» امروز چهارشنبه، 11 تیر با تأکید بر سردرگمی و ترس رژیم صهیونیستی از انتفاضه در بیانیه‌ای پاسخگویی مردمی به تعطیلی‌ها كه توسط این رژیم  در کرانه باختری اعمال شده است،‌ خواستار شد.

این شبکه فلسطینی بر ضرورت واکنش عملی مردم فلسطین در داخل روستاها، اردوگاه‌ها و شهرها در پاسخ به تعطیلی‌های عمومی تأکید کرده و خواستار مشارکت گسترده در راهپیمایی‌های «رام الله»، «بیت لحم»، «وادی عاره» و «نوار غزه» شد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به «معامله قرن» می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین مشارکت گسترده مردمی در راهپیمایی‌های روز خشم در سرتاسر جهان شدند.

ده‌ها شهر در نواحی مختلف جهان برای همبستگی با مردم فلسطین و نپذیرفتن طرح الحاق کرانه باختری که قرار بوده امروز چهارشنبه، ۱۱ تیر اجرا شود؛ در حال برپایی راهپیمایی‌های گسترده هستند.

انتهای پیام
captcha