صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند‎
کد خبر: 3908046
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
با هدف جهش تولید و اشتغال؛

صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند‎

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: صنایع کوچک و متوسط در این استان با هدف جهش تولید و اشتغال حمایت مالی می‌شوند.

صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند‎به گزارش ایکنا اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۱ تیرماه، در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ استان اردبیل، گفت: صنایع کوچک و متوسط در این استان با هدف جهش تولید و اشتغال حمایت مالی می‌شوند.
وی افزود: این حمایت‌ها در قالب کمک هزینه یارانه‌ای و بلاعوض به واحد‌های صنعتی حاضر انجام می‌شود.
اهلی اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه‌های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از حضور واحد‌های صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت‌هاست.
اهلی با اشاره به برنامه حمایتی این سازمان از دیگر واحد‌های تولیدی و صنعتی، بیان کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: هدف از حضور واحد‌های صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت‌های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست‌های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده‌ها و فناوری، نوآوری و بین‌المللی سازی محصولات و همچنین تقویت و توانمندسازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در حوزه‌های بازار، تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه‌ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یابد.
وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای و بر اساس وظایف ذاتی خود، حمایت‌های متنوعی از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از خدمات مشاوره‌ای برای دانش‌بنیان شدن واحد‌های صنعتی از جمله این حمایت‌ها بوده و شرکت‌هایی که موفق به ثبت نشان دانش‌بنیانی از مراکز ذیصلاح شوند، توسط این شرکت مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران صورت می‌پذیرد شاهد تسهیل روند سرمایه‌گذاری و افزایش بازدهی تولیدات واحد‌های صنعتی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha