مؤسسات قرآنی متضرر از کرونا حمایت شوند
کد خبر: 3907056
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

مؤسسات قرآنی متضرر از کرونا حمایت شوند

مدیر داخلی مؤسسه قرآنی ثقلین سردرود‌ در خصوص خسارات وارده به مؤسسات قرآنی که در اثر شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، گفت: بسیاری از مؤسسات به‌دنبال شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شده‌اند که در این زمینه نیازمند حمایت ویژه هستند.

مؤسسات قرآنی متضرر از کرونا حمایت شوندامیر قابل‌نژاد، مدیر داخلی مؤسسه قرآنی ثقلین سردرود‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در خصوص خسارات وارده به مؤسسات قرآنی که در اثر شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، گفت: بسیاری از مؤسسات به‌دنبال شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شده‌اند و در این زمینه نیازمند توجه و حمایت ویژه هستند.

وی با بیان اینکه 140 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم، تواشیح و قصه‌های قرآنی از گرایش‌های آموزشی مؤسسه هستند.

قابل‌نژاد با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تأکید کرد: از اوایل سال تمامی کلاس‌های مؤسسه به‌صورت مجازی برگزار می‌شدند.

مدیر داخلی مؤسسه قرآنی ثقلین سردرود ادامه داد: برنامه‌های بسیاری برای همشهریان در ترم تابستان تدوین شده که شاید اولین بار باشد که در یک مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی در یک ترم به این اندازه کلاس و برنامه‌های متعددی برای تمامی مقاطع سنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرموده امیرالمؤمنین(ع)، افزود: ایشان می‌فرمایند: قرآن را یاد بگیرید که بهار دل‌هاست و نیکو آن را تلاوت کنید که سودمندترین چیز برای شما قرآن است.

قابل‌نژاد‌ بیان کرد: دوره آموزش مربی قرآن کریم با همکاری مؤسسه ثقلین و اداره‌کل ارشاد اسلامی استان در ترم تابستان برگزار خواهد شد و می‌توان گفت فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به مربیگری قرآن است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۳
0
0
موسسه ثقلین سردرود انصافا امسال برنامه های فوق العاده ای داره. خدا خیرتون بده
captcha