برپایی نمایشگاهی درباره «بهداشت جان و روان» در کتابخانه‌ مرجع کانون
کد خبر: 3906235
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

برپایی نمایشگاهی درباره «بهداشت جان و روان» در کتابخانه‌ مرجع کانون

نمایشگاهی از کتاب‌هایی با موضوع «بهداشت جان و روان» با عنوان «کودک بودن سخت است» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

برپایی نمایشگاهی درباره «بهداشت جان و روان» در کتابخانه‌ مرجع کانونبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاه «کودک بودن سخت است»، ٧٢ عنوان کتاب با موضوع بهداشت جان و روان به نمایش گذاشته شده است. همچنین علاوه بر این، همزمان با این نمایشگاه، کتاب‌های فارسی و غیرفارسی با موضوع بهداشت روان ویژه بزرگسالان نیز در قالب نمایشگاه رومیزی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا پایان تیر ۱۳۹۹ روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه «کودک بودن سخت است»، برگرفته از کتابی با همین نام، نوشته جنیفر مورمالینوس است و کتاب‌هایی از جمله «دخترک موفرفری» نوشته مجید راستی، «دست‌هایت را بشوی!» اثر تونی راس، «زشتی و زیبایی» بریژیت لبه و میشل پوچ، «چه می‌کنید وقتی خیلی عصبانی می‌شوید» و «چه‌کار کنم اگر خیلی عصبانی شوم» هر دو از از دکتر داون هابنر، «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند» نوشته الیزابت وردیک، «دلیل حسابی برای این‌که از بچه بودنمان خوشحال باشیم» به نویسندگی بئاتریچه مازینی و... به نمایش گذاشته شده است.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوع‌های گوناگون را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این کتابخانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، ساختمان شهید ملک‌شامران، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

انتهای پیام
captcha