توجه به صنعت گردشگری؛ تنها راه نجات خلخال
کد خبر: 3903398
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
حجت‌الاسلام اسدی تاکید کرد:

توجه به صنعت گردشگری؛ تنها راه نجات خلخال

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: تنها راه نجات خلخال از مشکل بیکاری، توسعه نیافتگی و سطح پایین درآمد عمومی مردم، توجه خاص به بحث گردشگری و توسعه و رونق این صنعت است.

توجه به صنعت گردشگری؛ تنها راه نجات خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، ۱۸ خردادماه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال در سال جاری که با حضور اعضاء شورای فرهنگ عمومی در محل فرمانداری این شهرستان و با موضوع هم اندیشی برای تدوین برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار که در رأس آن آمریکا بود به مبارزه پرداخته و با انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی دوباره بدهد.
امام جمعه خلخال در ادامه بیان کرد: تنها راه نجات خلخال از مشکل بیکاری، توسعه نیافتگی و سطح پایین درآمد عمومی مردم، توجه خاص به بحث گردشگری و توسعه و رونق این صنعت است، چرا که جاذبه‌های گردشگری این منطقه در برخی موارد بی نظیر است.
وی اظهار کرد: سیر و سیاحت بحثی است که در دین اسلام و آموزه‌های قرآن تاکید زیادی شده و انتظار از دست اندرکاران گردشگری استان توجه خاص به این مقوله و فراهم ساختن زمینه آسایش مسافران و گردشگران با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز گردشگری خلخال است.
امام جمعه خلخال با بیان اینکه حوزه گردشگری این شهرستان در گذشته مورد غفلت واقع شده و از ظرفیت‌های خدادادی منطقه به نفع مردم استفاده نشده است، افزود: در سال‌های اخیر جهش مناسبی برای جبران ضعف‌های گذشته صورت گرفته و می‌توان به توسعه صنعت گردشگری امیدوار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال تشریح کرد: در کنار توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری، انتظار از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی خلخال در راستای فرهنگ سازی برخورد مناسب با گردشگران است.

انتهای پیام
captcha