اعلام برنامه‌های روز صنایع دستی در اردبیل
کد خبر: 3903227
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

اعلام برنامه‌های روز صنایع دستی در اردبیل

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام برنامه‌های روز صنایع دستی در اردبیل، گفت: افتتاح نمایشگاه صنایع دستی به صورت تولید زنده از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

اعلام برنامه‌های روز صنایع دستی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر محمودی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ۱۷ خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز جهانی صنایع دستی در اردبیل، اظهار کرد: برای روز صنایع دستی و هنر‌های سنتی که همزمان با ۲۰ خردادماه است، برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شود.
وی گردهمایی صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع دستی در محل نگارخانه خطایی اردبیل را از برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: این برنامه همراه با سخنرانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، تجلیل از هنرمندان و صنعتگران پیشکسوت و مربیان صنایع دستی و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی به صورت تولید زنده خواهد بود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از دیدار جمعی از هنرمندان و مربیان صنایع دستی و همکاران حوزه معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خبر داد و گفت: این دیدار همراه با تهیه هدیه‌ای از صنایع دستی استان خواهد بود.
محمودی بیان کرد: دیدار صنعتگران و تولیدکنندگان منتخب صنایع دستی استان با استاندار اردبیل نیز جزو برنامه‌های این روز خواهد بود که دراین برنامه نیز تهیه هدیه‌ای از صنایع دستی استان تدارک دیده شده است.
وی از هماهنگی برای حضور در شبکه سبلان در راستای معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه صنایع دستی استان خبر داد و افزود: در روز ۲۰ خردادماه نمایشگاه صنایع دستی و فرش دستبافت نیز در محل بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر افتتاح شده و به مدت ۵ روز دایر خواهد بود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به دیگر برنامه‌های روز صنایع دستی در مشگین‌شهر اظهار کرد: گردهمایی هنرمندان و صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع دستی و تجلیل از هنرمندان و صنعتگران پیشکسوت شهرستان مشگین‌شهر نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha