امام خمینی(ره) مبارز واقعی در راه دفاع از مستضعفین عالم بود
کد خبر: 3903039
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

امام خمینی(ره) مبارز واقعی در راه دفاع از مستضعفین عالم بود

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امام (ره) مبارز واقعی در راه احقاق حقوق و دفاع از مستضعفین عالم بود.

امام خمینی (ره) مبارز واقعی در راه دفاع از مستضعفین عالم بودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اصغر عباس‌زاده، معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۵ خردادماه در جمع خبرنگاران در اهمیت بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد عنوان کرد: با توجه به فرموده امام خمینی(ره) که «من برای همیشه این روز را(۱۵ خرداد) عزای عمومی اعلام می‌کنم» به اهمیت این روز و تأثیر مهم آن در پیروزی انقلاب اسلامی پی می‌بریم.

وی استکبار ستیزی را از مهم‌ترین آرمان‌های امام خمینی عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) اهمیت خاصی به استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم قائل بودند و در این‌باره می‌توان به فرمایش امام با این مضمون که «سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبران است» اشاره کرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: طبق فرموده امام راحل «تا زمانی که مستکبرین در روی زمین هستند مستضعفین به حق خود نخواهند رسید» و این را در طول تاریخ شاهد هستیم و امام مبارز واقعی در راه احقاق حقوق مستضعفین عالم بود.

عباس‌زاده با بیان این‌که معارف امام راحل به عنوان یک حقیقت همیشه زنده تاریخ روز به روز به سراسر جهان توسعه می‌یابد، عنوان کرد: انقلاب امام خمینی(ره) در واقع انقلاب فرهنگی بود و امروز با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب بیش از پیش به این فرمایش امام واقف می‌شویم که فرمودند: «ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم».

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: امروز مردم با تشکیل مجلس ولایی و انقلابی، شفافیت، مبارزه با فساد و نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین مصوب مجلس و پاکدستی و خدمت‌گذاری را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند.

انتهای پیام
captcha