برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی به سبک روح‌الله» در اردبیل
کد خبر: 3902679
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی به سبک روح‌الله» در اردبیل

به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی به سبک روح‌الله»، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی به سبک روح الله» در اردبیل برگزار می‌شودحمیده شهبازی، مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، اظهار کرد: این مسابقه در راستای ترویج و توسعه سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره)، برای دانشجویان مراکز آموزش عالی استان اردبیل برگزار می‌گردد.

شهبازی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقه مذکور، باید به ۱۰ پرسش چهارگزینه‌ای، برگزیده از کتاب «زندگی به سبک روح الله»، تالیف علی‌اکبر سبزیان پاسخ دهند، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی می‌توانند، تا ۱۶ خردادماه جاری با مراجعه به آدرس کانال تلگرامی sdardabil@، نسبت به دریافت فایل کتاب و سوالات اقدام و  پاسخنامه را به آیدی lahzeh98@  ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها، به 3 نفر برگزیده از دانشجویان شرکت‌کننده جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، یادآور شد: امام خمینی(ره)، نهاد مقدس خانواده را از بنیادی‌ترین، مهم‌ترین، طبیعی‌ترین و ‏تأثیرگذارترین نهاد‌های اجتماعی می‌دانستند و نکتۀ بسیار مهم و کاربردی که در زندگی خانوادگی امام خمینی(ره) وجود داشت، این ‏‎ ‎‏بود که ایشان در هیچ شرایطی از خانه و خانواده غافل نبودند.

شهبازی تصریح کرد: برای شناخت درست خانواده، فقط یک راه وجود دارد و آن رسیدن به ‏‎ ‎‏تعریف دقیق و برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی است که دین اسلام برای این نهاد مقدس ارائه کرده است.

انتهای پیام
captcha