توسعه فعالیت‌های میراث فرهنگی در بیله‌سوار
کد خبر: 3902380
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

توسعه فعالیت‌های میراث فرهنگی در بیله‌سوار

امام جمعه بیله‌سوار گفت: اقدامات و پیگیری‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، زمینه‌ساز رونق فعالیت‌های این حوزه در این شهرستان شده است.

توسعه فعالیت‌های میراث فرهنگی در بیله‌سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار، ۱۲ خردادماه، با قدردانی از مدیرکل میراث فرهنگی استان، در خصوص پیگیری پروژه‌های میراث فرهنگی بیله‌سوار، اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهد اقدامات مناسب و مطلوب در سال‌های اخیر در شهرستان بوده‌ایم، که این اقدامات شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیله‌سوار، افزود: احداث مجموعه‌های خدماتی و نمازخانه بین‌راهی در شهرستان بیله‌سوار از جمله اقدامات در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه بوده است.

عزیزی تصریح کرد: با توجه به وجود پایانه بین‌المللی بیله‌سوار و ورود سالانه میلیون‌ها تبعه آذری از این پایانه به کشور، توسعه زیرساخت‌ها در بخش گردشگری می‌تواند زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری خارجی در منطقه شود.

وی گفت: انتظار می‌رود این فعالیت‌ها و اقدامات در شهرستان بیله‌سوار تقویت شده و زمینه برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان فراهم آید تا به تبع آن شاهد توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در بیله‌سوار باشیم.

انتهای پیام
captcha