مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3902120
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی اردبیل با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 11 خردادماه، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مصلی اردبیل با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این آئین در مصلی‌های شهرستان‌ها نیز با رعایت استانداردهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امام خمینی(ره) الگوی و اسوه در بین اقشار مختلف مردم است و حتی نوجوانان و جوانان امروز نیز با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان بسته‌اند و این یک افتخار برای امت اسلامی ایران است.
حجت الاسلام نظرپور افزود: 14 خردادماه روز ارادت عاشقان به آن یار سفر کرده است و با حضور در آیین‌های گرامیداشت بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید پیمان خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا برپایی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) محدود خواهد بود و امیدواریم با پایان بیماری کرونا بتوانیم از سال آینده شاهد برنامه‌های باشکوه‌تر باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص منش و شخصیت امام خمینی(ره) از طریق فضای مجازی از جمله فعالیت‌های ارادتمندان آن حضرت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha