برگزاری اردوی تفریحی جهادگران عرصه مقابله با کرونا در بیله‌سوار
کد خبر: 3902100
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

برگزاری اردوی تفریحی جهادگران عرصه مقابله با کرونا در بیله‌سوار

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، از برگزاری اردوی تفریحی یک روزه جهادگران عرصه مقابله با کرونا کانون‌های مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری اردوی تفریحی جهادگران عرصه مقابله با کرونا در بیله‌سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، ۱۱ خردادماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: اردوی تفریحی یک روزه جهادگران عرصه مقابله با کرونا کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار با حضور در منطقه گردشگری رمضانلو برگزار شد.
مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: اعضای حاضر در این اردو طی دو ماه اخیر همکاری و همدلی بسیاری زیادی در مسئله مبارزه با بیماری کرونا به ویژه در رزمایش کمک مؤمنانه داشتند.
ملکی خاطر نشان کرد: البته پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این اردو رعایت شده است و تلاش می‌شود تا با وضعیت موجود مبارزه با ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و اردویی نیز برگزار شود.
وی افزود: برگزاری نشست هیأت اندیشه ورز کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار از دیگر برنامه‌های این اردوی تفریحی بود که برنامه‌های فرهنگی سال جاری در بین اعضای کانون نیز بحث و گفتگو شد.
ملکی اظهار کرد: اقامه نماز، به دلیل بیماری کرونا به صورت فرادی، فعالیت‌های ورزشی انفرادی، برگزاری مسابقه احکام و فرهنگی و پذیرایی از دیگر بخش‌های این برنامه ارودیی اعلام شده است.
مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار بیان کرد: ائمه جماعات مساجد نیز در این اردو نوجوانان و جوانان مسجدی را برای افزایش روحیه جهادی و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha