کمک‌های مؤمنانه کانون‌های مساجد ادامه دارد
کد خبر: 3901381
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

کمک‌های مؤمنانه کانون‌های مساجد ادامه دارد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالیت جهادی و کمک‌های مؤمنانه فعالان کانون‌های مساجد منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و همچنان در این روز‌های گرفتاری و بیماری ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالیت جهادی و کمک‌های مؤمنانه فعالان کانون‌های مساجد منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و همچنان در این روز‌های گرفتاری و بیماری ادامه دارد.به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ششم خردادماه، با بیان اینکه بسیاری از فعالان کانون‌های مساجد همچنان در راستای تهیه و تولید ماسک با کارگاه‌های تولیدی همکاری دارند، اظهار کرد: با حرکت جهادی در مساجد، کارگاه دوخت ماسک راه اندازی شده و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
وی توزیع بسته‌های معیشتی فرهنگی و بهداشتی، همکاری در اجرای طرح ملی «راهکار» و رزمایش کمک مؤمنانه از مهمترین برنامه‌های اجرایی فعالان کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های جزءخوانی قرآن کریم در مناطق روستایی و وضعیت سفید در بیماری کرونا اجرا شد، اما در مناطق شهری با استفاده از فضای مجازی این آئین معنوی برگزار شد.
سقاء یادآور شد: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کانون‌ها نیز با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی بسط و گسترش یافت و عموم مردم از این فعالیت‌های فرهنگی بهره‌مند شدند.
وی تاکید کرد: بزودی فعالیت‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری کانون‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی طبق سنوات قبل صورت گیرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، یادآور شد: در مناطق سفید در شیوع بیماری کرونا و روستایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی امیدواریم بتوانیم برنامه‌های اوقات فراغت را به صورت حضوری برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha