رسانه‌ها در برابر جنگ فرهنگی دشمن نقش خطیری دارند
کد خبر: 3889545
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

رسانه‌ها در برابر جنگ فرهنگی دشمن نقش خطیری دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم و تنها ابزاری که می‌تواند در برابر این جنگ رسانه‌ای مقاومت و از نفوذ دشمن جلوگیری کند، رسانه‌ها هستند.

رسانه‌ها در برابر جنگ فرهنگی دشمن نقش خطیری دارندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی لطفی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، ۱۷ فروردین‌ماه در بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه استان اردبیل، اظهار کرد: رسانه‌ها در تمامی مسائل جامعه از جمله در سنگر مهم مبارزه با ویروس کرونا نقش مهم و پیشرو دارند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نشانگر زحمات و فداکاری اقشار دیگر جامعه بوده، اما خود همیشه مظلوم واقع می‌شوند، افزود: بدون اطلاع‌رسانی رسانه‌ها همه اقدامات ابتر مانده و به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
لطفی ادامه داد: رسانه‌ها در برابر جنگ روانی دشمن نقش موثری‌تری ایفا و توطئه دشمن را در نومید کردن مردم خنثی می‌کنند.
وی گفت: امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم و تنها ابزاری که می‌تواند در برابر این جنگ رسانه‌ای مقاومت و از نفوذ دشمن جلوگیری کند، رسانه‌ها هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان با سوء‌استفاده از شرایط اقتصادی و مشکلات موجود در جامعه قصد ناامید کردن مردم را دارند، افزود: اصلی‌ترین رسالت خبرنگاران آگاه‌سازی جامعه بوده و نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد بیش از سایر زمان‌هاست.
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خود را تافته جدا بافته ندانسته و خدمت بی‌منت به مردم را افتخار خود می‌داند.
در ادامه، سرگرد نقی‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه اردبیل اظهار کرد: اتحاد بین نیرو‌های مردمی و نظامی و نیز تلاش‌ها و حمایت‌های خیرین استان در این برهه حساس بیماری موجب شد تا استان اردبیل در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده به خودکفایی کامل رسیده و به استان‌های همجوار نیز صادر کند.
وی با بیان اینکه مردم از خدمت رسانی سپاه و بسیج در خصوص ضدعفونی معابر و نیز توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی ابراز رضایت می‌کنند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، نقش مردم و خانواده‌ها را در این بین پررنگ‌تر دانسته و از احساس مسئولیت مردم فهیم استان قدردانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha