همکاری مردم سیر صعودی کرونا را متوقف می‌کند
کد خبر: 3888992
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

همکاری مردم سیر صعودی کرونا را متوقف می‌کند

استاندار اردبیل گفت: همکاری مردم در راستای رعایت نکات پیشگیرانه و ماندن در خانه، سیر صعودی ویروس کرونا در استان را متوقف کرده است.

همکاری مردم سیر صعودی کرونا را متوقف می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، ۱۶ فروردین‌ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، تصریح کرد: اگر اهالی استان روند ماندن در خانه را در چند روز آینده نیز ادامه دهند، سیر نزولی مبتلایان به این ویروس در استان آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: با کاهش شیب ابتلا و شیوع این ویروس در استان وضعیت حضور مردم در محل کسب و کار به حالت قبل باز می‌گردد.
استاندار اردبیل بیان کرد: مردم فهیم و با فرهنگ استان با عمل به توصیه پزشکان و مسئولان، اکثر ایام تعطیل را در خانه ماندند.
وی افزود: کسبه و اصناف هم از ابتدای شیوع کرونا با اینکه مشکلات اقتصادی زیادی متحمل شدند، ولی به دلیل کاهش شیوع کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند.
بهنام جو اظهار کرد: مردم، مسئولان و رسانه‌ها در زمینه مبارزه با کرونا در استان یکدل عمل کردند که قدردان این مردم، مسئولان و رسانه‌ها هستیم.
وی گفت: همچنین صنعتگران و فناوران استان در عرض ۱۲ روز با توجه به نیاز استان خط تولید خود را تغییر دادند که توانستند نیاز استان و حتی مازاد بر نیاز را تولید کنند.
استاندار اردبیل ضمن قدردانی از مشارکت تمام گروه‌های اجتماعی در مبارزه با کرونا، مشارکت سپاه و بسیجیان در خصوص تولید ماسک و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده را بی نظیر دانست.

انتهای پیام
captcha