سامانه زیارت مجازی امامزادگان استان اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 3888311
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۱

سامانه زیارت مجازی امامزادگان استان اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: با شیوع بیماری کرونا که اصلی‌ترین راه مبارزه آن شعار در خانه بمانیم است می‌توانیم به صورت مجازی امامزادگان استان اردبیل را زیارت کنیم.

سامانه زیارت مجازی امامزادگان استان اردبیل راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، یازدهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین بخشی که به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند مردم و جامعه هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و همه عرصه‌های سرنوشت ساز نیز هرجا مردم حضورداشتند، کشور به موفقیت دست یافت.

وی ادامه داد: امروز در مبارزه بی‌امان کادر پزشکی با ویروس کرونا برای تسریع در مهار وکنترل این ویروس همکاری آحاد مردم جامعه ضروری است و ساده‌ترین همکاری مردم درخانه ماندن است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل از راه اندازی سامانه زیارت مجازی بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طبق فرامین مقام عظمای ولایت و استفاده بهینه از فضای مجازی و دسترسی عموم مردم از طریق رسانه‌ها در فضای مجازی به امامزادگان، پرتال زیارت مجازی پنج امامزاده شاخص استان طراحی و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه همواره آستان مقدس بقاع متبرکه مکانی برای کسب آرامش علاقمندان بوده است، گفت: با توجه به لزوم قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با شعار در خانه بمانیم، علاقمندان که امکان حضور ندارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی امامزادگان سراسر کشور از طریق سایت emamzadegan.ir و با انتخاب استان اردبیل از زیارت مجازی بقاع شاخص استان بهره‌مند شوند.

ستوده در پایان افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند نذورات خود را از طریق همین سایت و به صورت اینترنتی به امامزادگان استان اردبیل واریز نمایند.

انتهای پیام
captcha