رسالت پاسداران؛ حفظ انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی
کد خبر: 3888219
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

رسالت پاسداران؛ حفظ انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: رسالت و هدف اصلی پاسداران، حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رسالت پاسداران؛ حفظ انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، یازدهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد بزرگ و فرخنده شعبانیه و سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، عنوان کرد: روز میلاد حضرت امام حسین(ع) در تقویم به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است و این روز قداستی به وسعت جانفشانی سرور و سالار شهیدان در راه دفاع از ارزش‌های دینی دارد.

وی افزود: تقدیر از اشخاص بزرگی که در راه حفاظت از مرز و بوم کشور جان خویش را فدا می‌کنند بسیار مهم است، پاسداران انقلاب اسلامی ایران، جان برکفان غیورند که در تمام دوران انقلاب اسلامی در حفاظت از میهن عزیزمان جان فشانی می‌کنند و تا پای جان برای محافظت از ما تلاش می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رسالت مهم پاسدار را حفظ انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در تقویم ایران اسلامی، روز پاسدار و جانباز به نمادی از ایثار و شهامت دلاور مردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری مؤثر در برابر زورگویان بدل نموده‌اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام برمی‌دارند.

جعفرزاده به حضور ارزشمند سپاه پاسداران و کمک رسانی به مردم در وضعیت کنونی و تلاش برای رفع مشکلات بوجود آمده از شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: پاسداران عزیز با شجاعت و ایثار بی نظیرشان در ادوار مختلف انقلاب اسلامی ایران همچون ستاره‌ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و اکنون نیز در کنار دیگر مسئولان و آحاد مردم، به امداد و کمک رسانی در راستای رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تلاش برای توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی در بین افراد نیازمند و محروم می‌پردازند که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام می‌دارد همواره با تکریم ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی قدردان زحمات بی بدیل پاسدارن و جانبازان عزیز این مرز و بوم است.

انتهای پیام
captcha