توزیع بسته‌های موادغذایی و بهداشتی در شهرستان نمین
کد خبر: 3887660
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

توزیع بسته‌های موادغذایی و بهداشتی در شهرستان نمین

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین تعداد حدود ۱۵۰ بسته موادغذایی و بهداشتی تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌هایی که از جریان شیوع کرونا دچار آسیب‌های معیشتی و اجتماعی شده‌اند قرار گرفت.

توزیع بسته‌های موادغذایی و بهداشتی در شهرستان نمینبه گزارش ایکنا از اردبیل، شاپور حسن زاده، فرمانده سپاه ناحیه نمین، هفتم فروردین‌ماه در حرکت جهادی توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین و با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان و نیز عنایات و مساعدت‌های بی دریغ خیرین شهرستان تعداد حدود ۱۵۰ بسته مواد غذایی شامل برنج و روغن و مایع شستشو و... تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌هایی که از جریان شیوع کرونا دچار آسیب‌های معیشتی و اجتماعی شده‌اند قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: به همت پایوران سپاه ناحیه نمین و با همکاری و مساعدت خیرین شهرستان این تعداد مواد غذایی به صورت بسته‌بندی در سطح محلات و روستا‌های بخش‌های مرکزی، عنبران و آبی بیگلو و در بین مستمندان و آسیب‌دیدگان توزیع و با حضور گرم و صمیمی همکاران و بسیجیان در درب منازل از آن‌ها دلجویی به عمل آمده و توصیه‌های بهداشتی و ایمنی نیز به آن‌ها تذکر داده شد.

حسن زاده تصریح کرد: با توجه به محروم بودن اکثر روستانشینان و مخصوصاً مناطق مرزی این شهرستان اینگونه اقدامات حمایتی باعث ایجاد امیدواری و روحیه هرچه بیشتر در بین اهالی منطقه و مخصوصاً اقشار ضعیف و بی بضاعت می‌گردد.

انتهای پیام
captcha