توزیع اقلام بهداشتی در خلخال از سوی بسیج سازندگی سپاه
کد خبر: 3887463
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۹

توزیع اقلام بهداشتی در خلخال از سوی بسیج سازندگی سپاه

جانشین سپاه خلخال گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه خلخال اهالی ۱۷ روستای محروم شهرستان خلخال در جنوب استان از خدمات بهداشتی در پیشگیری از کرونا ویروس برخوردار شدند.

توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان خلخال توسط بسیج سازندگی سپاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد نوروزی، جانشین سپاه خلخال، ششم فروردین‌ماه در حرکت جهادی توزیع اقلام بهداشتی در بین روستا‌های محروم شهرستان خلخال گفت: این روز‌ها می‌توان رد پای بسیج را در همه جا دید چه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی و چه اقتصاد مقاومتی، و امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماسک در بین اهالی ۱۷ روستا توزیع و روز‌های آینده گندزدایی و ضدعفونی معابر و توزیع محلول ضدعفونی در این روستا‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی خوبی از سوی دانشکده علوم پزشکی در روستا‌های خلخال انجام شده و امسال اکثر هموطنانی که اصالتاً اهل شهرستان خلخال، اما ساکن دیگر شهر‌ها هستند به این شهرستان نیامدند و این رویه خوبی است تا مبارزه با کرونا ویروس ادامه یابد.

جانشین سپاه خلخال گفت: در روستا‌ها مردم با افزایش فرهنگ بهداشتی، خودمراقبتی را آغاز و ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی، همکاری لازم را با نیرو‌های بسیج و دولت دارند.

سیدیاسر کسائی، مسئول بسیج مهندسی و عمران سپاه خلخال نیز با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و ماسک به تعداد بیش از یک هزار و ۵۰۰ عدد از تولید روزانه سه واحد تولیدی شهرستان خلخال در بین اهالی مناطق محروم اظهار کرد: مردم مطمئن باشند بسیج سازندگی و گروه جهادی شهید مهدی باکری شهرستان تا آخرین لحظه ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهند ماند.

وی گفت: توجه به روستا‌ها یک وظیفه است و در کنار خدمات‌دهی به مردم شهر‌ها و مناطق برخوردار، رسیدگی به وضعیت مناطق محروم نیز یک تکلیف برای بسیج سازندگی و سپاه است و سپاه وظیفه خود را تا آخرین لحظه به‌طور کامل و بدون کوتاهی در مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha