زمان پانزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن به تعویق افتاد
کد خبر: 3886072
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

زمان پانزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن به تعویق افتاد

مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، که قرار بود 22 فروردین‌ماه برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایکنا، بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن الکریم، به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و نگرانی‌هایی که در این باره وجود دارد، زمان برگزاری مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به تعویق افتاد.

مقرر بود که این مرحله از آزمون جمعه، 22 فروردین‌ 99 برگزار شود، که زمان برگزاری این آزمون به جمعه، 9 خرداد 99 موکول شد. این آزمون 9 خردادماه ساعت 15 همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از 27 اردیبهشت تا هشتم خرداد 99 به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (تلاوت) مراجعه کنند.

نتایج این مرحله از پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم نیز 20 تیرماه 99 در سایت تلاوت اعلام خواهد شد. همچنین، به علت تعویق زمان برگزاری مرحله این آزمون، زمان برگزاری مرحله دوم آزمون نیز تغییر کرده و پذیرفته‌شدگان در مرحله اول آزمون باید از 10 تا 14 شهریور 99 به محل آزمون خود که اطلاع‌رسانی می‌شود، مراجعه کنند.

محمد رمضانی‌فرد، سرپرست اداره کل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن، در این باره اظهار کرد: اطلاعات دقیق آزمون مرحله اول و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه شرکت‌کنندگان وجود دارد.

رمضانی‌فرد تصریح کرد: جهت تسهیل در رفت‌و‌آمد شرکت‌کنندگان و جلوگیری از طی مسیرهای طولانی، تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون افزایش یافته و آزمون امسال در 80 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۱
1
0
سلام خسته نباشید
نهم خرداد ماه ازمون دکتری برگزار میشه خواهشمندم در صورت امکان تاریخ ازمون رو تغییر بدید
captcha