سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنند
کد خبر: 3883581
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶

سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به این که سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنند گفت: از فرماندهان سپاه شهرستا‌ن‌ها انتظار داریم همکاری‌های لازم را مبنای کار قرار دهند.

سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۵ اسفندماه در ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیری از ویروس کرونا در استان اردبیل برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه از فرمانده سپاه شهرستان‌ها انتظار داریم همکاری‌های لازم را با اهتمام ویژه مبنای کار قرار دهند.
وی با اشاره به این که ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر‌ها و روستا‌ها از اقدامات سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: با هدف تسریع و افزایش اقدامات لازم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم ارائه خدمات به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به این که سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنند بیان کرد: بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و نو در راستای استفاده از امکانات و تجهیزات نیز مورد توجه واقع شده که انتظار می‌رود در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد و مشارکت و همکاری مردم نیز مبنای کار واقع شود.
بابازاده اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی و مهم برای بهبود شرایط موجود همکاری و تعامل همه‌جانبه خود مردم است که در صورت همکاری در این زمینه بدون شک شاهد کنترل وضعیت موجود خواهیم بود و شرایط بحرانی را به وضعیت مطلوب خواهیم رساند.
وی بیان کرد: برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان یکی از اولویت‌های اساسی است که دستگاه قضائی باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد چرا که عدم اهمیت به سلامتی مردم و سوءاستفاده از شرایط موجود به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید قاچاقچیان و متخلفین به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام
captcha