برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیل
کد خبر: 3880999
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیل

یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پانزدهمین یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل، چهارم اسفندماه با حضور مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور و جمعی از مسئولان، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و عشایر در سالن ۹ دی شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
در این مراسم حق‌طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور در سخنانی امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.
خیرمقدم‌گویی فرمانده سپاه ناحیه عشایری، شعرخوانی حاج کلامی زنجانی از شاعران برجسته کشور و مداحی حاج جواد نادری و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم معنوی نمایشگاه کتاب، غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، شهدا و صنایع دستی عشایر برپا شده بود که در معرض دید مسئولان و عموم مردم قرار گرفت.
همچنین، مسئولان کشوری و استانی شرکت‌کننده در مراسم بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان اصلاندوز حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha