مشکلات خانواده و جامعه ناشی از بی‌توجهی به آموزه‌های دینی است
کد خبر: 3880781
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

مشکلات خانواده و جامعه ناشی از بی‌توجهی به آموزه‌های دینی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بسیاری از مشکلاتی که در خانواده و جامعه وجود دارد ناشی از بی‌توجهی به آموزه‌های دینی است که امیدواریم با بهره‌مندی هر چه بیشتر از مقوله نماز و آموزه‌های دینی، راه سعادت همگانی را بیابیم.

مشکلات خانواده و جامعه ناشی از بی‌توجهی به آموزه‌های دینی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، شنبه سوم اسفندماه در مراسم جشن نماز فرزندان کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل که برای مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی برگزار شد، گفت: جایگاه و اهمیت نماز به حدی است که تمامی خانواده‌ها به تأثیری گذاری نماز در همه ابعاد زندگی واقف هستند و فرزندان خود را براساس آموزه‌های دینی تربیت می‌کنند.
وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که در خانواده و جامعه وجود دارد ناشی از بی توجهی به آموزه‌های دینی است که امیدواریم با بهره مندی هر چه بیشتر از مقوله نماز و آموزه‌های دینی راه سعادت همگانی را بیابیم.
در ادامه این مراسم، با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی از فرزندان فرزندان کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha