خانواده کارکنان اوقاف در اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 3878794
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
به‌مناسبت روز مادر؛

خانواده کارکنان اوقاف در اردبیل تجلیل شدند

مدیرکل اوقاف اردبیل، از گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور خانواده کارکنان اداره‌کل اوقاف در این استان خبر داد.

همایش تجلیل ازخانواده کارکنان اوقاف و امورخیریه در استان اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ۲۵ بهمن‌ماه، در همایش تجلیل از خانواده کارکنان اوقاف و امور خیریه و مقام والای مادر، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بانوان و خانواده‌ها، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره‌برداری از الگو‌های ناب اسلامی و فضائل اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر زندگی، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.

وی به روایات و توصیه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مورد احترام به پدر و مادر و آثار دنیوی و اخروی آن اشاره کرد و افزود: هر روز بایستی پدر و مادر مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند و تا حد توان بایستی به آن‌ها خدمت کرد.

مدیرکل اوقاف اردبیل گفت: آرامش و بنیان خانواده و در پی آن جامعه، به نقش زن بستگی دارد؛ چرا که برخورد مناسب بانوان با مسائل از نظر عاطفی، به کاهش آسیب‌های فردی و جمعی در بطن جامعه کمک می‌کند و منجر به تسکین آلام می‌شود.

وی افزود: باید تلاش شود با تکیه بر تعالیم همه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنان، ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد مؤثر و تحول‌آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) باشیم.

مولودی‌خوانی، سخنرانی محمدلو، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به‌عنوان مهمان ویژه، برگزاری مسابقه برای فرزندان کارکنان و اهدای لوح تقدیر به خانواده‌ها از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha