«ما انقلابی هستیم»؛ فریاد پیوستگی ملت و انقلاب
کد خبر: 3878549
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

«ما انقلابی هستیم»؛ فریاد پیوستگی ملت و انقلاب

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: مردم غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌های انقلاب را ظفرمندانه رقم زدند و فریاد «ما انقلابی هستیم» سر دادند تا دشمنان بدانند نمی‌توانند این ملت را از این انقلاب جدا کنند.

«ما انقلابی هستیم»؛ فریاد پیوستگی ملت و انقلاببه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور ۲۴ بهمن‌ماه در مراسم آئین اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در حسینیه ثارالله اردبیل گفت: مردم غریتمند ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌های انقلاب را ظفرمندانه رقم زدند و فریاد «ما انقلابی هستیم» سر دادند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور تصریح کرد: جمعیتی که در تشییع حاج قاسم سلیمانی در تمام شهر‌ها و روستا‌های کشور همه فریاد «من قاسم سلیمانی هستم» و نابودی دشمنان اسلامی و انقلاب را خواستار شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: فرهنگ نامه تشییع حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرگ بر آمریکا» شکل گرفت و مردم خواستار انتقام سخت از این غده ملعونه در منطقه شدند.
سردار سرتیپ اوصانلو تاکید کرد: مردم ایران اسلامی ۴۰ سال در صحنه‌های انقلاب اسلامی بودند و در روز تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت نیز همه دیدند که بیش از ۵۰ میلیون جمعیت در سراسر ایران به صحنه آمدند.
وی افزود: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند «این شهادت چشم‌های غبار گرفته را هم باز کرد» تا همه دشمن انقلاب و اسلام را به چشم ببینند و نفرت خود را از این اقدام شوم را خواستار شوند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور بیان کرد: این ایام مصادف با عملیات والفجر ۸ یکی از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس که فرماندهان بزرگ دوران جنگ را از دست داد و مصادف با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است.
سردار سرتیپ اوصانلو ادامه داد: حاج قاسم در این عملیات رشادت‌های بسیار بزرگی از خود نشان داد و رزمندگان دوران دفاع مقدس دشمن را خوار و ذلیل کردند و با رشادت به میهن اسلامی عزت بخشیدند.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با صراحت می‌فرماید «من انقلابیم» و این یک افتخار برای هر ایرانی است که بگوید «من انقلابیم» و اشعار انقلابی را در راهپیمایی و صحنه‌های انقلاب فریاد بزنند تا دشمنان بدانند نمی‌توانند این ملت را از این انقلاب جدا کنند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور یادآور شد: معنای نام قاسم یعنی تقسیم کننده و فرهنگ حاج قاسم در بین همه ملت ایران تقسیم شد و روحیه جهادی و ولایت‌پذیری ایشان با شهادتش در بین تمام ملت ایران تقسیم شد و در جای جای کشور بلکه تمام کشور‌های تحت ستم استکبار صادر شد.
سردار سرتیپ اوصانلو تاکید کرد: مسئله تحریم از ۱۷ فروردین سال ۵۷ تا به امروز ادامه دارد و یک حربه شکست خورده برای آمریکا است و باید همه انقلابیون بدانند که این تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: نباید عزت کشور را برای برداشتن تحریم‌ها گره بزنیم در دوران دفاع مقدس رزمندگان اجازه ندادند که تحریم جلوی پیشروی را بگیرد حتی در همین عملیات والفجر ۸ شبانه روز درگیر بودیم و غواصان بدون لباس دل به رودخانه می‌زدند تا تحریم‌ها را دور بزنیم و شهدا افتخارات بسیار گرانقدر را نصیب کشور کردند.
وی با اشاره به اینکه اشتباه ترامپ به ضرر آمریکایی‌ها بود، عنوان کرد: گام دوم انقلاب به دست مبارک مقام معظم رهبری نوشته و ابلاغ شد، ولی در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب آغاز شد و امروز باید منتظر باشند که مشکلات برای اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها پیش خواهد آمد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور اظهار کرد: رزمندگان پرورش یافته مکتب سلیمانی افزایش خواهد یافت، زیرا زمانی که آمریکا قصد نفوذ در کشور‌های افغانستان، پاکستان، فلسطین، لبنان، بحرین، یمن، عراق و سوریه داشتند جای پای شهید سلیمانی را دیدند و همیشه پیش از آمریکایی‌ها شهید سلیمانی آنجا بود.
سردار سرتیپ اوصانلو با اعلام این که ارتش مقاومت جهان اسلام تارپود آمریکا را بهم خواهد زد، اعلام کرد: داعش در سوریه تشکیل و به سمت عراق حرکت کرد و قصد داشت به سمت سامرا برود که قبل از فتوای مرجع شیعه در عراق، حاج قاسم سلیمانی با حضور جوانان ایرانی و عراقی مانع حرکت آن‌ها شد و در مقابل آن‌ها ایستاد و اجازه پیشروی به سمت سامرا نداد، حتی مسعود بارزانی نیز زمانی که داعش قصد حرکت از موصل به سمت اربیل داشت و تا ۳۰ کیلومتری اربیل رسیده بود با آمریکایی‌ها صحبت کردند تا برای آن‌ها نیروی پشتیبانی ارسال کنند، اما آن‌ها جواب رد دادند، ولی زمانی که از مقامات جمهوری اسلامی امداد خواهی کردیم به وی گفتند که با حاج قاسم سلیمانی حرف بزنید، پس از تماس با حاج قاسم قول داد تا صبح خود را به آن منطقه برساند و از آن‌ها خواست تا در برابر فشار و حمله داعش مقاومت کنند و صبح فردا قبل از اذان با هواپیما خود را اربیل رساند.

انتهای پیام
captcha