فعالیت‌های فرهنگی در جهاددانشگاهی تداوم دارد
کد خبر: 3878342
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

فعالیت‌های فرهنگی در جهاددانشگاهی تداوم دارد

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی بر پایه رفع نیاز‌های کشور برنامه‌ریزی شده است، گفت: تفاوت فعالیت‌های این نهاد با سایر نهاد‌ها کار فرهنگی است که در جهاددانشگاهی تداوم دارد.

جهاددانشگاهی فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌های کشور ارتقا می‌دهدحمیده شهبازی، مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: از آنجا که توسعه فرهنگی، علمی و فناورانه، آموزشی و کارآفرینی جزء جدایی‌ناپذیر تحقق پیشرفت در هر کشور است، لذا به عملکرد جهاددانشگاهی باید از منظر متخصصان و در محیط‌های فرهنگی، علمی، فناورانه، صنعتی و آموزشی نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های جهاددانشگاهی بر پایه رفع نیاز‌های کشور برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: جهاددانشگاهی فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌های کشور ارتقا می‌دهد و تفاوت فعالیت‌های این نهاد با سایر نهاد‌ها این است که کار فرهنگی در جهاددانشگاهی تداوم دارد.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی که تاکنون هشت دوره آن توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شده از برنامه‌های مفید و موثر در بین جامعه دانشجویی کشور است.

شهبازی با اشاره به اینکه این نهاد در حوزه فرهنگی بیش از کمیت، بر کیفیت فعالیت‌ها توجه می‌کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل سعی دارد خلأ بین دانشگاه و جامعه، دانشگاه و صنعت، دانشگاه و کارآفرینی و دانشگاه و فرهنگ را بر اساس نیازسنجی‌های گسترده در سطح کلان از جوامع هدف که اقشار و صنف‌های مختلف دانشگاهی و جامعه، به ویژه جوانان و دانشجویان هستند، مرتفع کند.

وی برگزاری مناظره دانشجویی، اردوی دانشجویی بوم گشت از سری اردو‌های ایران مرزپرگهر، کارگاه و نشست‌های فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان و اعضای جهاددانشگاهی استان، چاپ بیش از ۲۸ عنوان کتاب در مرکز انتشارات در سال گذشته وفعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در استان برای پوشش و انعکاس خبری را از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در سال گذشته اعلام کرد.

شهبازی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان نهادی پیشرو توانسته است به حوزه‌های مختلف ورود و در توسعه استان نقش بسزایی ایفا کند، بیان کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل با آسیب‌شناسی فعالیت‌های خود تلاش دارد در جهت بهبود و ارتقای کیفیت اجرایی برنامه‌های فرهنگی این نهاد گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام
captcha