برنامه‌های دهه فجر جلوه‌گر اقتدار و وحدت مردم باشد
کد خبر: 3874457
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

برنامه‌های دهه فجر جلوه‌گر اقتدار و وحدت مردم باشد

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید جلوه‌گر اقتدار، وحدت، همبستگی، امید و خودباوری میان مردم باشد.

برنامه‌های دهه فجر جلوه‌گر اقتدار و وحدت مردم باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۶ بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری این نهاد انقلابی، گفت: در حال حاضر کشور و انقلاب اسلامی در برهه زمانی حساسی قرار گرفته است به همین خاطر باید تمام برنامه‌های دهه مبارک فجر پرشورتر از گذشته برگزار شود.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های اثربخش در این ایام می‌تواند دستاورد‌های انقلاب را تبیین نماید و موجب امیدآفرینی و ایجاد اعتماد عمومی در جامعه شود، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد کرد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی از سوی جهاددانشگاهی برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای پرشور این برنامه‌ها از تمام ظرفیت و پتانسیل واحد و سایر نهاد‌های استان استفاده خواهد شد.
اوچی اردبیلی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال وقوع انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۹ تشکیل شد و از زمان آغاز به کار به عنوان نهاد مولود انقلاب جهت تحقق اهداف کشور تلاش می‌کند.
وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی با هدف رفع نیاز‌های کشور به عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ورود کرده است و با خدمات خود توانسته است در توسعه کشور نقش ایفا کند.

انتهای پیام
captcha