فراخوان حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل از واحد‌های فناور
کد خبر: 3874225
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

فراخوان حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل از واحد‌های فناور

گروه اجتماعی- مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل فراخوان جذب واحد‌های فناور را منتشر کرد.

فراخوان حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل از واحد‌های فناوربه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، واحد‌های فناور در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، در فراخوانی اقدام به جذب واحد‌های فناور در حوزه‌های گیاهان دارویی و گردشگری سلامت کرده است.
این مرکز رشد از اساتید، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه، فناوران، مخترعین و کارآفرینان، شرکت‌های فناور، واحد‌های تحقیقی بخش خصوصی، علاقمندان و فعالان حوزه گیاهان دارویی خواست در صورت داشتن ایده فناورانه قابل دفاع، داشتن تیم کاری تخصصی و داشتن برنامه کاری مناسب می‌توانند با گذر از شرایط مورد نظر، در این مرکز استقرار یافته و از خدمات بهره‌مند شوند.
بر اساس این فراخوان، مرکز رشد پس از پذیرش ایده‌ها و واحد‌های فناور اقدام به ارائه خدمات استقرار و امکانات لازم اداری، خدمات فنی و تخصصی آزمایشگاهی، مشاوره‌های تخصصی و خدمات آموزشی مستمر، همکاری در جهت اخذ تسهیلات مالی، خدمات نمایشگاه هی و حضور در جشنواره‌های تخصصی، حمایت‌های حقوقی و قانونی، اعطای فضای وب سایت و فروشگاه‌های الکترونیک خواهد نمود.
علاقمندان می‌توانند به آدرس اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفاء، ساختمان جهاددانشگاهی استان اردبیل مراجعه نموده و یا اطلاعات لازم را از سایت: www.impard.acecr.ac.ir دریافت کنند.
گفتنی است بستر سازی برای تجاری کردن دستاورد‌های تحقیقات، کمک به اقتصاد مبتنی بر فناوری گیاهان دارویی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیرو‌های محقق و فناور جوان و ایجاد زمینه کارآفرینی از اهداف مهم مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل است.

انتهای پیام
captcha