برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین
کد خبر: 3874008
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین

گروه اجتماعی- یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمینبه گزارش ایکنا از اردبیل، یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین، پنجم بهمن‌ماه با حضور امام جمعه و فرماندار و اعضا این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف‌زاده، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین، در این جلسه از حماسه غرور آفرین حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های نظامی در چند سال اخیر یاد کرد و گفت: این عملیات شجاعانه و دلاورانه سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث شد که آمریکا و متحدانش بدانند که هر اشتباهی از سوی آن‌ها که امنیت و منافع ملی ملت ایران را هدف قرار دهد پاسخی سخت و کوبنده را از سوی نظام جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور و انقلاب، بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ترویج آرمان‌های نظام و انقلاب در بین جوانان آن هم در دهه فجر تاکید کرد و افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم تروریستی آمریکا یک وحدت ملی و اتحاد همگانی در بین آحاد ملت رقم زد که باید از این اتحاد در راستای شکست دشمنان اسلام و انقلاب نهایت استفاده را برد.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده، در ادامه به برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید کرد و اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از اتحاد و همدلی ملت ایران در طول این چهل سال همواره واهمه داشته و دارند که این چنین ناجوانمردانه دست به چنین اقدامات تروریستی می‌زنند و در نیمه شب در یک عملیات وقیحانه و بی‌شرمانه اقدام به ترور و شهادت سردار سرفراز اسلام می‌کنند.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و در پایان درباره مناسبت‌های ملی و مذهبی بهمن ماه تصمیم گیری و برنامه ریزی‌های لازم انجام شد و مصوب شد یکی از میدان‌ها یا خیابان‌های اصلی شهر در سه شهر نمین، عنبران و آبی بیگلو به نام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

انتهای پیام
captcha