توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌های اردبیل
کد خبر: 3873676
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌های اردبیل

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بین زندانیان استان اردبیل تقویت و توسعه می‎‌یابد.

توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌های اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دوم بهمن‌ماه در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره کل زندان‌های استان اردبیل بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی و هنری بهتر در زندان‌های استان اردبیل در قالب تفاهم‌نامه همکاری مورد موافقت قرار گرفته تا با افزایش هم‌اندیشی تقویت و توسعه برنامه‌های مرتبط فرهنگی و هنری هدف‌گذاری شود.
وی تصریح کرد: بخشی از جامعه در زندان‌ها به سر می‌برند و این افراد به خاطر قرارگیری در این مسیر نیازمند توجه ویژه از لحاظ فرهنگی و روحی هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای فرهنگ‌سازی در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: در این خصوص باید به مراحل رشد و اصلاح این افراد با پوشش برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌ها توجه ویژه‌ای شود و فرهنگ‌سازی مناسب برای پذیرش مجدد این افراد در سطح جامعه و بازگشت به آغوش خانواده و جامعه فراهم شود.
در این نشست، جابر عبدی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های مشترک و مشارکت همه جانبه در برنامه‌ها و ارائه تسهیلات فرهنگی و هنری، مساعدت در اعطای بسته‌های فرهنگی، مساعدت در اعطای مجوز‌های قانونی فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی، مشارکت و تسهیل در زمینه انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی و فرهنگی و قرآنی مورد تاکید این تفاهم‌نامه است.
وی بیان کرد: اداره کل زندان‌های استان اردبیل درصد بالایی از هزینه‌های اعتباری خود را در حوزه توجه به مسائل فرهنگی و هنری اختصاص داده و مباحث فرهنگی و تربیتی از اهداف اصلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha