جهاددانشگاهی، برنامه‌ریزی مناسبی در اجرای طرح سرباز ماهر دارد
کد خبر: 3873434
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

جهاددانشگاهی، برنامه‌ریزی مناسبی در اجرای طرح سرباز ماهر دارد

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با حوزه آموزش، طرح «سرباز ماهر» با موفقیّت در استان اردبیل اجرا شد.

جهاددانشگاهی، برنامه‌ریزی مناسبی در اجرای طرح سرباز ماهر داشتبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، یکم بهمن‌ماه در گفتگو با روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: این طرح از طرح‌های ملی در کشور است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح، با هدف توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شده است و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در استان اردبیل این طرح را به خوبی و تأثیرگذار اجرا کرد.
وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح دوره‌های آموزشی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برای یک هزار و سه نفر از سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح استان در قالب ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام گرفته، روند اجرای طرح سرباز ماهر در استان اردبیل موفق و رضایت بخش بوده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه نیرو‌های مسلح استان مشارکت خوبی در اجرای این طرح ملی داشتند، یادآور شد: با توجه به اینکه این طرح برای اولین‌بار در اردبیل اجرا شد، نارسایی‌هایی در حوزه هماهنگی نیرو‌های مسلح به دلیل محدودیت‌های آنان وجود داشت که جهاددانشگاهی با توجه به سبقه و تجربیاتی که در اجرای طرح‌های مختلف داشت، توانست ناهماهنگی‌ها را برطرف و طرح را اثر بخش به اتمام برساند.
نگاهی با اشاره به اینکه طرح سرباز ماهر می‌تواند از طرح‌های موفق در سال‌های آتی نیز باشد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پادگان‌های آموزشی در اولویت اجرای طرح سرباز ماهر قرار بگیرند تا با تجمیع نیرو‌های مسلح بتوانیم در ارائه آموزش‌های کابردی تاثرگذاری بیشتری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن بهره‌گیری از ظرفیت مدرسان مجرّب در اجرای دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی طرح سرباز ماهر توانست با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی، این طرح را با کیفیت بالا و در سطح قابل قبولی اجرا کند که تلاش آنان جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha