کتاب تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی به چاپ دوم رسید
کد خبر: 3872576
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به همت انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل؛

کتاب تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی به چاپ دوم رسید

گروه فرهنگی- انتشارت جهاددانشگاهی استان اردبیل چاپ دوم کتاب «تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی» را منتشر کرد.

کتاب تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی به چاپ دوم رسیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، این کتاب توسط دکتر سارا موحد، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین در سال ۱۳۹۶ به رشته تألیف درآمد و با استقبال دانشجویان رشته‌های مهندسی علوم و صنایع غذایی و مهندسی کشاورزی امسال برای بار دوم چاپ شد.
با توجه به تلاشی که مؤلف در این اثر از خود نشان داده است، این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع درسی، مورد استفاده دانشجویان رشته مهندسی صنایع غذایی، شیمی، علوم تغذیه و از سوی دیگر مهندسین تکنولوژی، کارشناسان کارخانجات مواد غذایی و کلیه افراد مرتبط با تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی قرار گیرد.
چاپ دوم کتاب «تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی» مشتمل بر ۲۰ فصل و ۴۱۶ صفحه است که کلیات دانه‌های غله‌ای و فرآورده‌های غلات تکمیلی به تفصیل بحث شده و نسبت به چاپ اول یک فصل به آن اضافه شده و اصلاحات گسترده‌ای به لحاظ محتوا و ویرایش در آن صورت گرفته است.
در این کتاب غلاتی نظیر گندم، جو، ذرت، برنج، یولاف، چاودار و ارزن و فرآورده‌های حاصل از آن‌ها به تفضیل توضیح داده شده و به بیان کلیاتی در خصوص نان، بیسکویت و کیک پرداخت شده است. کاربرد انواع صمغ ها، امولسیفایرها، شیرین‌کننده‌ها، رنگ‌ها و مواد مصرفی خام در صنایع غذایی و تکنولوژی غلات صبحانه‌ای، بخش‌های مهم دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهند.
این کتاب به قیمت ۴۵ هزار تومان از کتابفروشی‌های تخصصی حوزه صنایع غذایی تهران قابل تهیه است.

انتهای پیام
captcha