اجرای نیات واقفین با مشارکت کانون ناشنوایان اردبیل
کد خبر: 3872466
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

اجرای نیات واقفین با مشارکت کانون ناشنوایان اردبیل

گروه اجتماعی- مراسم گرامی‌داشت ایام فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و اجرای امینانه نیات واقفین با مشارکت کانون ناشنوایان اردبیل برگزار شد.

اجرای امینانه نیات واقفین با مشارکت کانون ناشنوانیان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، ۲۸ دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار دل‌ها سپهبدحاج قاسم سلیمانی و نیز اجرای امینانه نیت موقوفه سیدحسن حوائجی با مشارکت اعضاء کانون ناشنوایان اردبیل که در امامزاده صالح (ع) برگزار شد، ضمن تشکر از حضور اعضاء محترم ناشنوایان اردبیل، گفت: بیان عظمت و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین سبک زندگی فاطمی در ایام فاطمیه ضروری است و اگر بخواهیم مکتب فاطمی در جهان سربلند باشد باید آن را ترویج دهیم.
وی در ادامه با اشاره به عمل امینانه به نظر واقفین خیراندیش، گفت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های سازمان اوقاف و امورخیریه اجرای نیات است که در این راستا باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مسئولیت شرعی و قانونی در قبال اجرای نظر واقف را یادآور شد و افزود: عمل به نیت‌های مختلف واقفین که در وقف نامه‌ها ثبت و ضبط شده، بهترین تبلیغ عملی برای ایجاد وقف‌های جدید است.
ستوده گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همواره از ارادت مخلصانه به مقام والای رهبری سخن گفته و خود را سرباز ولایت می‌دانست.
وی اظهار کرد: بعد از رخداد حادثه تلخ تروریستی علیه سردار غیور ایران اسلامی در بغداد، جریان‌های عظیم مردمی در نقاط مختلف جهان علیه رژیم شرور آمریکا به راه افتاده است که این نشان از انهداد این نیروی خبیث در منطقه است.
در پایان برنامه از حاضران در راستای اجرای نیات واقف خیراندیش سیدحسن حوائجی پذیرایی نهار به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha