ختم دسته‌جمعی قرآن کریم در مدارس اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3871949
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

ختم دسته‌جمعی قرآن کریم در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل از برگزاری ختم دسته‌جمعی قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مدارس این ناحیه خبر داد.

ختم دسته جمعی قرآن کریم در مدارس اردبیل برگزار می‌شودپروین ملازاده، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: این مراسم معنوی به همت امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل جهت انس دانش‌آموزان با قرآن‌کریم و آشنایی آن‌ها با معارف دینی در مدارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر گسترش تربیت قرآنی باعث رشد و تعالی افراد می‌شود، اظهار کرد: درس‌های قرآنی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شده و در تربیت دینی دانش‌آموزان نقش سازنده‌ای دارد به همین خاطر باید به آموزش‌های قرآنی در مدرسه نگاه ویژه‌ای شود.
کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این ختم دسته جمعی گواهی‌نامه حضور دریافت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم فعالیت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن، معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی است.
ملازاده یادآور شد: قرآن کریم به عنوان چراغ هدایت بشریت در زوایای مختلف زندگی انسان‌ها نقش آفرین است و ختم دسته جمعی قرآن کریم در مدارس می‌تواند تاثیرات مثبتی در زندگی دانش آموزان و نقش آن‌ها در جامعه شود.

انتهای پیام
captcha