برگزاری دوره آموزشی «ایمنی کار» در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3871462
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

برگزاری دوره آموزشی «ایمنی کار» در جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره آموزشی «ایمنی‌کار» برای کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران خبر داد.

اولین دوره آموزشی «ایمنی کار» در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، سرپرست معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی استان اردبیل، ۲۴ دی‌ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: این دوره به منظور توسعه اشتغال پایدار و گسترش مشاغل سبز با نظارت و تائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ماهانه در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی آموزش، توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های فنی و کاربردی نیروی انسانی شاغل در بخش صنعت، تولید، خدمات و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین افزایش سطح فرهنگ ایمنی، سلامت و محیط زیست در سطوح مختلف جامعه در حوزه سلامت و محیط کار از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه دوره آموزشی ایمنی‌کار با توجه به نیاز جامعه در استان اردبیل برگزار می‌شود، بیان کرد: شرکت‌کنندگان پس از پایان این دوره آموزشی گواهینامه معتبر از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار دریافت خواهند کرد.

کوهی از علاقه‌مندان خواست برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی به مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان اردبیل واقع در میدان شریعتی به طرف میدان یحیوی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۲۵۳۳۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha