نقش مهم مدیریت خدمات شهری در کاهش آسیب‌های ناشی از بحران‌ها
کد خبر: 3870901
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

نقش مهم مدیریت خدمات شهری در کاهش آسیب‌های ناشی از بحران‌ها

گروه اجتماعی- سرپرست فرمانداری اردبیل ضمن تاکید بر آمادگی بیشتر برای پیشگری از بحران‌ها، اظهار کرد: مدیریت خدمات شهری، نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های ناشی از بحران‌ها دارد و حفظ آمادگی این دستگاه اولویت دارد.

مدیریت خدمات شهری، نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های ناشی از بحران‌ها داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست فرمانداری اردبیل، ۲۱ دی ماه که در جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان اردبیل سخن می‌گفت، به تشریح اهمیت حفاظت از زیر ساخت‌های اساسی شهرستان اردبیل پرداخت و گفت: به منظور تسهیل ارتباطات در مواقع بحرانی، اعضای مدیریت بحران موظف هستند رده‌های جانشین اول و دوم در هر دستگاه را تعیین و اعلام کنند.
وی ادامه داد: برای کنترل و مدیریت بحران در شرایط خاص و با لحاظ وسعت، جمعیت و مرکزیت شهرستان اردبیل، امکانات، تجهیزات و ماشین آلات و ادوات موجود به روز آوری شده و در نگهداری بهینه آن‌ها دقت شود.
یگانه با تاکید بر احساس مسئولیت تمام دستگاه‌های غیر عضو در شرایط بحرانی، خاطر نشان کرد: حادثه‌ای که در یک حوزه اتفاق می‌افتد به همه دستگاه‌ها مرتبط بوده و بسیج همگانی برای حل آن موضوع لازم است.

انتهای پیام
captcha