پیشگامی دارالقرآن اردبیل در ثبت‌نام متقاضیان آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3863047
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

پیشگامی دارالقرآن اردبیل در ثبت‌نام متقاضیان آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از پیشگامی موسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالقرآن الکریم استان اردبیل در ثبت‌نام متقاضیان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کشور خبر داد.

پیشگامی دارالقرآن اردبیل در ثبت‌نام متقاضیان آزمون سراسری قرآن و عترتمهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه آزمون سراسری قرآن و عترت کشور، دارالقرآن الکریم استان اردبیل جزو موسسات پیشگام در سطح کشور در ثبت‌نام متقاضیان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کشور شد.

وی با اشاره به آخرین نتایج ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، از رتبه‌بندی متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت بر اساس فعالیت موسسات قرآنی و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در استان‌ها و شهر‌ها خبر داد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه آزمون سراسری قرآن و عترت کشور، دارالقرآن الکریم استان اردبیل در مرحله ثبت‌نام متقاضیان هجدهمین دوره این آزمون، جزو ۱۰ موسسه برتر در سطح کشور قرار گرفت.

طاهری با اشاره به اسامی موسسات برتر اعلامی از سوی دبیرخانه آزمون سراسری قرآن و عترت کشور بیان کرد: موسسه سر ابیها زینب کبری از خراسان رضوی، موسسه قرآن و نهج‌البلاغه از قم، موسسه جامعه القرآن الکریم کل شعب خردسالان، خواهران و برادران استان اصفهان، موسسه مهد قرآن استان یزد، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) قم، تبیان خوزستان، جامعه القرآن شعبه خردسالان همدان، مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، دارالقرآن الکریم اردبیل و دارالتحفیظ قرآن کریم شهید حاج مهدی فطرس به ترتیبموسسات پیشگام بوده‌اند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه موسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالقرآن الکریم استان اردبیل با 479 ثبت‌نام در ردیف نهم قرار گرفته است، ادامه داد: زمان برگزاری این آزمون روز جمعه، ۱۱ بهمن‌ماه امسال است.

انتهای پیام
captcha