حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان
کد خبر: 3862802
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

گروه فرهنگی ــ جهاددانشگاهی اردبیل در بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود را ارائه کرده است.

حضور جهاددانشگاهی در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهاددانشگاهی اردبیل در بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود را ارائه داده است.

در این نمایشگاه که با شرکت دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و حوزه پژوهش دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود، معاونت پژوهشی و مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل آخرین دستاورد‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را عرضه کرده است.

در غرفه جهاددانشگاهی استان اردبیل آخرین دستاورد‌های فناورانه واحد‌های فناور مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، درمان ناباروری قفقاز و مطالعات شهری و دفتر بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان در معرض دید عموم گذاشته شده است.

در طول مدت برگزاری نمایشگاه، همکاران مراکز گیاهان دارویی، خدمات تخصصی مطالعات شهری، مرکز درمان ناباروری و انتشارات جهاددانشگاهی با حضور در غرفه به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده و اطلاعات لازم را ارائه می‌کنند.

همچنین بروشور معرفی گیاهان دارویی، نمایندگی بانک خون نوزاد، مرکز درمان ناباروری قفقاز و فعالیت‌های جهاددانشگاهی بین بازدیدکنندگان پخش می‌شود.

یادآوری می‌شود که بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری استان اردبیل از ۱۶ تا ۲۰ آذر‌ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha