معرفی برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل
کد خبر: 3862407
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

معرفی برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: برگزیدگان دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل با برگزاری این دوره از جشنواره، معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل معرفی شدندحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: منتخبان و برگزیدگان دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل با برگزاری این دوره از جشنواره، مشخص و معرفی شدند.

وی افزود: دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان اردبیل به همت دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل و اداره کل ارشاد اسلامی اردبیل در مسجد معمار اردبیل برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: این دوره از جشنواره با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل با قرائت ۸ نفر از قاریان برتر استانی در اردبیل برگزار شد.

ستوده گفت: در این دوره از جشنواره پس از استماع قرائت قرآن توسط قاریان برتر استانی، آقایان محمد اسمعیلی نفر اول، رسول تمجیدی نفر دوم و صلاحی نفر سوم از سوی حضار و مستمعین انتخاب شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در پایان این جشنواره به 10 نفر از مستمعین و پیشکسوتان قرآنی استان به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام
captcha