پژوهشگران برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3861925
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

پژوهشگران برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، معلمان و دانش‌آموزان استان اردبیل در هفته پژوهش تجلیل می‌شوند.

پژوهشگران برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، یعثوب نژادمحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، صبح امروز، 14 آذرماه در جلسه شورای پژوهش استان اردبیل، اظهار کرد: از بین پژوهشگران و اساتید در دانشگاه‌های استان اردبیل و دستگاه‌های اجرایی نفرات برتر بر اساس شاخص‌ها و فرایند امتیازدهی مشخص شده‌اند و طی مراسم ویژه از این افراد تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه پژوهش دانشگاه‌ها دو نفر از نفرات برتر خود برای ارزیابی به دبیرخانه معرفی کرده بودند، گفت: بعد از بررسی داور‌ها طبق شاخص‌هایی که در فرم‌های امتیازدهی مشخص شده در نهایت در هر رشته‌ای نفرات برتر مشخص و معرفی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: بیشترین امتیاز‌ها در بخش‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه و ... به پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته و در بخش پزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی برتر از سایر دانشگاه‌ها بوده است.

نژادمحمد از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی در هفته پژوهش خبر داد و افزود: در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فن‌آوری به مدت ۴ روز دایر می‌شود و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که توانسته‌اند در زمینه پژوهشی کار‌های خوبی انجام دهند، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ فناور پارک و مرکز رشد و فن‌آوری حضور خواهند یافت و یک غرفه مستقل برای نمایش دستاورد‌های افرادی که دارای رتبه پژوهشی هستند، اختصاص می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل افزود: در این هفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ۵۹۳ نفر از معلمان پژوهنده و بیش از ۸ هزار دانش‌آموز برتر طی مراسمی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نژادمحمد با یادآوری اینکه جشنواره دانشجویان در هفته پژوهش برگزار می‌شود، گفت: هر دانشگاه یک دانشجوی پژوهشگر برتر جهت تجلیل به دبیرخانه پژوهشی معرفی کنند تا ایجاد انگیزه و زمینه رقابت در دانشگاه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام
captcha