ارائه مشاوره به واقفان در زمینه نیات جدید مورد نیاز در استان اردبیل
کد خبر: 3861285
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

ارائه مشاوره به واقفان در زمینه نیات جدید مورد نیاز در استان اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:‌ اگر کسی بخواهد وقفی انجام دهد، کارشناسان متخصص در مرکز مشاوره وقف، مشاوره لازم در خصوص نیات جدید مورد نیاز جامعه و استان را ارائه می‌دهند.

ارائه مشاوره در زمینه نیات جدید مورد نیاز جامعه به واقفان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، عصر 11 آذرماه در بازدید از بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل با قدردانی از زحمتکشان این مجموعه، اظهار کرد: از وقتی وارد مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل شدم علاوه بر انجام وظایف ذاتی اوقافی، درصدد فعال نمودن بخش دوم یعنی امور خیریه هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در راستای حل مشکلات در استان افزود: ما باید وجه اشتراک در بین خیرین را بالا برده و از تمام ظرفیت و پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: امیدواریم بتوانیم تمام موسسات خیریه را دعوت کنیم و با ارائه گزارش آن‌ها از تمام تجربیات و ظرفیتشان استفاده کنیم.

ستوده ادامه داد: بزرگترین سرمایه ما مردم هستند و وظیفه ما ایجاد اعتماد در بین مردم و سپس احیاگری است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور، آماده سرمایه‌گذاری در حوزه تولید هستیم که جلسات مفصلی با پارک علم و فناوری در این خصوص برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: با ورود به بحث خیرات و مبرات با تسهیلگری که صورت پذیرفته، اجرای امینانه نیات واقفین به صورت عملیاتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وقف جدید در استان گفت: اگر کسی بخواهد وقفی انجام دهد، کارشناسان متخصص در مرکز مشاوره وقف، مشاوره لازم در خصوص نیات جدید مورد نیاز جامعه و استان را انجام می‌دهند.

کودکان سرطانی اردبیل ریالی هزینه درمان پرداخت نمی‌کنند

جواد قرآن‌نویس، مدیر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گفت: این مجتمع توسط خانوده خیر صادقی احداث شده و شامل بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و درمانگاه است.

وی افزود: تا کنون ۳۹۳ مدرسه با یک هزار و ۵۷۳ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث شده و ۱۵ مدرسه نیز در دست احداث می‌باشد.

مدیر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل ادامه داد: خدماتی که بنیاد حمایت از کودکان سرطانی می‌دهد در سطح کشور بی‌نظیر است و کودک سرطانی در استان پیدا نمی‌کنید که بابت بیماری‌اش هزینه‌ای بدهد.

انتهای پیام
captcha