اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور
کد خبر: 3859394
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

گروه جامعه ــ با حضور گسترده مردم تهران در میدان انقلاب «تجمع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوب‌گران» برگزار شد.

آغاز اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

به گزارش ایکنا؛ «تجمع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوب‌گران» دقایقی قبل، ساعت 14:30 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، در میدان انقلاب تهران آغاز شد. این در حالی است که از ساعاتی قبل حرکت مردم از اقصی نقاط تهران به سمت میدان انقلاب آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد.

این تجمع در اعتراض به سوء‌استفاده عده‌ای از آشوب‌گران از بحث گرانی بنزین و ایجاد شرارت و صدمه زدن به بیت‌المال و اموال عمومی و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار شده است.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شکوه، ضمن حمل پلاکاردهایی در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران، فریاد «این همه لشکر آمده  به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... سر داده‌اند.

جمعی از مسئولان مختلف لشکری و کشوری نیز همراه با مردم در این مراسم حضور یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به آیت‌الله جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، علی ربیعی؛ سخنگوی دولت، محسن رضایی؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عباسعلی کدخدایی؛ عضو و سخنگوی شورای نگهبان، سید حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی، غلامعلی حداد عادل؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری؛ دادستان کل کشور؛ غلامحسین اسماعیلی؛ سخنگوی قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... اشاره کرد.

مداحی سعید حدادیان و سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این اجتماع بزرگ بود.

یادآوری می‌شود؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک‌شنبه سوم آذرماه، با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد و اقشار مختلف مردم  تهران دعوت کرد تا با حضور خود در این اجتماع بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha