نگران گرانی هستیم/ صف مطالبات مردم از آشوبگران جداست
کد خبر: 3858695
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

نگران گرانی هستیم/ صف مطالبات مردم از آشوبگران جداست

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مردم نگران گرانی هستند، اما صفشان از آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی جداست متذکر شد: راهپیمایی‌های مردم در سراسر ایران نشان می‌دهد که ملت ما همواره همراه نظام هستند.

راهپیمایی‌های مردم نشان داد که صف مطالباتشان از آشوبگران جداست

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه شاهرود حجت‌الاسلام‌ عباس امینی، امام جمعه این شهر، شب گذشته، 30 آبان در جمع مردم شاهرود با بیان اینکه دشمنان در توطئه‌های مختلف علیه ملت ایران تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، گفت: در روزهای اخیر نیز عده‌ای با آموزش در خارج کشور، در داخل ایران اسلامی امنیت کشور را دچار اختلال کردند.

وی با بیان اینکه این خباثت‌ها کاملاً برای ملت بصیر ایران روشن است؛ چراکه آتش زدن قرآن، پایگاه بسیج، حوزه علمیه و اموال شخصی مردم معنای حمایت از مردم و دفاع از حقوق عامه را نمی‌دهد متذکر شد: دست خائنان به کشور امروز نمایان است اما آنها به اهدافشان نرسیدند.

امینی ادامه داد: دشمنان اسلامی امنیت را در عراق و لبنان دچار مشکل کردند و در ایران هم امنیت را هدف قرار دادند تا به اهداف شوم خود برسند؛ اما ملت ایران اجازه نمی‌دهند آنها امنیت کشور را دچار اختلال کنند که در این راستا راهپیمایی‌های مردم در سراسر ایران نشان می‌دهد که ملت ما همراه نظام هستند و در کشور صف مطالبات مردم از آشوبگران جداست.

وی با تأکید بر اینکه مردم نگران گرانی هستند، اما صفشان از آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی جداست متذکر شد: مردم شاهرود با آشوبگران همراهی نکردند و اتفاقی در این شهر نیفتاد که همه کسانی که ایرانی هستند، باید قدر امنیت را بدانند و امروز ایرانی مسلمان و انقلابی باید قدردان امنیت باشد.

انتهای پیام
captcha