تجمع بزرگ بسیجیان خلخال برگزار می‌شود
کد خبر: 3858603
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

تجمع بزرگ بسیجیان خلخال برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت:‌ یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال در شهرستان، تجمع بزرگ بسیجیان خلخال بوده که روز پنجم آذرماه در محل مصلای امام خامنه‌ای این شهر برگزار خواهد شد.

تجمع بزرگ بسیجیان خلخال برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، امروز، 30 آبان‌ماه در جریان برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در خلخال، اظهار کرد: ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و عقیدتی در ایام هفته بسیج در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی برای اجرای این برنامه‌ها، چندین طرح و پروژه عمرانی اجرا شده توسط بسیج از جمله طرح‌های آبرسانی روستایی و احداث خانه محرومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، همایش پیاده‌روی با خانواده، اعزام گروه‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم روستایی، برپایی میز خدمت در روستا‌های شهرستان، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در مدارس، برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود و برپایی چادر سلامت در نقاط مختلف شهر با اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌های منطقه است.

عطایی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال را تجمع بزرگ بسیجیان خلخال در پنجم آذرماه در محل مصلای امام خامنه‌ای این شهر دانست و نصریح کرد: همزمان با این برنامه تجمع بزرگ بسیجیان بخش‌های تابعه این شهرستان در شهر‌های هشجین مرکز بخش خورش‌رستم و کلور مرکز بخش شاهرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمن اظهار کرد: دشمن ۲ هدف عمده را دنبال می‌کند که اولین آن حضور در منطقه و دومین آن نفوذ در کشور است، اما دشمنان مطمئن باشند تا وقتی روحیه بسیجی در روح ملت ایران جاری می‌باشد هیچ کشوری نمی‌تواند بر عزم و اقتدار این ملت غلبه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال به فعالیت‌های عرصه بسیج در حوزه تحقق فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال جاری علاوه بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با کمک بسیج توسط مجریان این طرح‌ها دوره‌های آموزش کارآفرینی و مهارت در رشته‌های دوازده‌گانه بسیج سازندگی با همکاری جهاد کشاورزی و فنی و حرفه‌ای برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha