مردم اردبیل پاسخ قاطعی به اغتشاش‌گران دادند
کد خبر: 3858402
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

مردم اردبیل پاسخ قاطعی به اغتشاش‌گران دادند

گروه اجتماعی ــ امروز خیابان‌های شهر مملو از مردمی بود که در هوای سرد پاییزی مشت‌های گره‌کرده خود را به نشانه اعتراض بالا برده بودند و مخالفت خود را با اغتشاش و آشوبگری اعلام کردند.

مردم اردبیل با راهپیمایی باشکوه خود پاسخ قاطع به اغتشاشگران دادندبه گزارش ایکنا از اردبیل، امروز، 29 آبان‌ماه مردم خشم و انزجار خود را در برابر زیاده‌گویی‌های استکبار جهانی نشان دادند. اردبیلی‌ها همانند مردم سایر شهرهای کشور، هیچ‌گاه در برهه‌های سخت زمانی صحنه را خالی نگذاشته و پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران هستند.

همزمان با آغاز هفته بسیج، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در خیابان‌ها حضور یافته، محکومیت دشمنان را قطعی کردند و دست دشمنان بار دیگر برای مردم رو شد؛ دشمنانی که مردم را ابزاری برای رسیدن به اهداف شومشان کرده و می‌خواهند تمام کار‌های غلط‌شان را بر گردن ملت ایران اسلامی بیندازند.

شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای ضد انقلاب اسلامی ایران از چندین روز گذشته با طرح‌های برنامه‌ریزی‌ شده می‌خواستند برای چندمین بار نقشه‌های تکراری خود را پایه‌ریزی کرده و نظم و امنیت عمومی را بر هم زنند، دریغ از آن که ملت ایران اسلامی به درجه‌ای از بصیرت و ولایتمداری رسیده که این «دروغ‌های بزرگ» دیگر راه به جایی نمی‌برد.

امروز نیز مردم نقاط مختلف استان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده، نشان دادند که آن‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند به نقشه‌های شوم خود دست یابند و مردم ثابت کردند که دیگر زمان آن گذشته که دشمنان بخواهند با راه‌اندازی آشوب و اغتشاش مردم بابصیرت و ولایتمدار ملت ایران را گول زنند. ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد و با جان و دل ادامه‌دهنده راه خون پاک شهیدان والامقام خواهند بود؛ چرا که شهیدان برای مقابله با ظلم و جور جان خود را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کردند.

امروز خیابان‌های شهر مملو از مردمی بود که در هوای سرد پاییزی مشت‌های گره‌کرده خود را به‌ نشانه اعتراض بالا برده و شعار «آذربایجان اویاغدی انقلابا دایاخدی» را سر داده و در ادامه با «شعار‌های مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» مخالفت خود را با ایجاد اغتشاش و آشوبگری نشان دادند.

انتهای پیام
captcha