ارتقای عقلانیت دینی از برنامه‌های اولویت‌دار در اردبیل است
کد خبر: 3858155
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

ارتقای عقلانیت دینی از برنامه‌های اولویت‌دار در اردبیل است

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ارتقای عقلانیت دینی استان از رویکرد‌های مهم این مجموعه است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود که با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در این حوزه گام برمی‌داریم.

ارتقای عقلانیت دینی از برنامه‌های اولویت‌دار در اردبیل استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز، 28 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: اتاق فکر در تبلیغات اسلامی اردبیل با حضور نخبگان و علما و فعالان فرهنگی و دینی و اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی اتاق فکر انتقادات و پیشنهادات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با هدف‌گذاری مناسب این اتاق فکر راه‌اندازی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از اولویت‌های اساسی این سازمان را تحقق گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه با تحقق این امر فاصله داریم و باید اقدامات لازم و اساسی را در این حوزه انجام داده و با جریان دوم فرهنگی بتوانیم در تحقق گام دوم انقلاب نیز تاثیرگذار باشد.

جعفرزاده افزود: باید برنامه‌های ما خروجی مناسب داشته باشد چرا که برگزاری برنامه بدون خروجی تاثیر ندارد و اثرگذاری این برنامه‌ها حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: ارتقای عقلانیت دینی استان از رویکرد‌های مهم این مجموعه است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود که با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در این حوزه گام برمی‌داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از جریان‌سازی فرهنگی با استفاده از رهنمود‌های امام جمعه خبر داد و اظهار کرد: این ظرفیت‌ها با استفاده از ظرفیت علما و روحانیون و امام جمعه تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha