جشنواره قرآنی کودک در خلخال برگزار شد
کد خبر: 3857964
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

جشنواره قرآنی کودک در خلخال برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جشنواره قرآنی کودک در خلخال با حضور ۶۰ نفر از کودکان و دانش‌آموزان خلخالی برگزار شد.

جشنواره قرآنی کودک در خلخال برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، جشنواره قرآنی کودک با همکاری موسسه قرآن و عترت نسیم وحی خلخال در مهد کودک رشد با حضور ۶۰ نفر از کودکان و دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک خلخال برگزار گردید.

کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در این جشنواره با اشاره به اهداف برگزاری آن، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج برنامه‌های قرآن و اقامه نماز در بین کودکان است که تلاش  جدیت بر این است تا به اهداف تعیین‌شده در این حوزه دست یابیم.

وی با اشاره به فواید و ثمرات تربیت قرآنی کودکان بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در سنین پایین این آموزش‌ها به دانش‌آموزان ارائه شود تا شاهد نهادینه‌ شدن این آموزش‌ها در کودکان بوده و از ثمرات آن در زندگی فردی و اجتماعی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال قرآن را زمینه‌ساز تعالی واقعی جامعه دانست و تصریح کرد: تلاش در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از اهداف مهمی بوده که در تلاش برای تحقق این مهم هستیم.

کاظمی از برنامه‌ریزی برای تحقق توسعه تربیت قرآنی در بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: با همکاری با نهادهای مختلف و به ویژه آموزش و پرورش در تلاش برای افزایش برنامه‌های ترویجی برای توسعه فرهنگ قرآ در شهرستان هستیم.

در این برنامه قرائت قرآن با حرکات نمایشی، خواندن سرود جمهوری اسلامی به صورت دسته جمعی و مسابقه نقاشی در خصوص هفته وحدت و اقامه نماز اجرا شد و در پایان از بچه‌های مهد با اهداء جوایز و پذیرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha