اجرای 700 برنامه گرامیداشت هفته کتاب در اردبیل
کد خبر: 3857758
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

اجرای 700 برنامه گرامیداشت هفته کتاب در اردبیل

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: 700 برنامه در طول هفته کتاب و کتابخوانی در ۷۹ کتابخانه استان اردبیل با مشارکت مردم در حال برگزاری است.

اجرای 700 برنامه گرامیداشت هفته کتاب در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلی‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، عصر امروز، 26 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که روز ۲۹ آبان‌ماه سال‌جاری رأس ساعت ۹:۳۰ قبل از ظهر در سالن اجتماعات بیضای اردبیلی برگزار خواهد شد، از کتابدار برگزیده، کتابخانه برتر، انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی استان و کتابخوان برتر با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در راستای تکریم فعالان فرهنگی حوزه کتاب و کتابخوانی از عموم مردم فرهنگ دوست استان برای حضور در این مراسم فرهنگی دعوت کرد.

رضاقلی‌زاده با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب، عنوان کرد: ۷۰۰ برنامه در طول هفته کتاب و کتابخوانی در ۷۹ کتابخانه استان اردبیل با مشارکت مردم در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مدارس و خانواده‌ها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید از دوران کودکی و نوجوانی در خانواده و مدارس شروع کرد.

انتهای پیام
captcha