دشمنان به دنبال رخنه در اعتقادات جوانان هستند
کد خبر: 3857509
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

دشمنان به دنبال رخنه در اعتقادات جوانان هستند

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ دشمنان امروز به دنبال رخنه در باور‌ها و اعتقادات مردمی و جوانان هستند که باید همگان هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود در جامعه کنونی کشور دست یابد.

دشمنان به دنبال رخنه در اعتقادات جوانان هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار کرد: در چهلمین سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفته‌ایم که برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «چهل سال خدمت، ایثار و شهادت» از ۳۰ آبان سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج برای جامعه عمل پوشاندن به منویات و راهبرد‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کند، افزود: بسیج در ۲۲ قشر مختلف سازماندهی شده و در کنار مردم در تببین اهداف نظام به عنوان موتور متحرکه کمک می‌کنند و امروز نیاز است رسانه‌های کشور با هنر خود باور‌ها و خدمات بسیج و سپاه به نمایش بگذارند چرا که بسیج و سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است و این کار جزو اولویت‌های سپاه و بسیج به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسانه‌های کشور به‌ویژه صدا و سیما در راستای تببین اهداف و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و پوشش فعالیت‌ها خدمات بسیج به مردم در جامعه تلاش کنند.

بابازاده با بیان اینکه نباید اجازه داد یاد و خاطره شهدا از اذهان پاک شود و بایستی برای شناساندن راه شهدا و وصایایی شهدا به مردم تلاش کرد، افزود: برای شناساندن برنامه‌های بسیج، کار‌های شاخص سپاه و بسیج، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اردو‌های جهادی و راهیان نور، پیشرفت و آبادانی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم اخبار این مجموعه در رسانه‌های ملی و سایر رسانه‌ها به صورت برنامه‌های ابتکاری پوشش داده شود.

وی بیان کرد: شهدا راه حق را به ما نشان دادند و جانشان را در کف دستشان گرفته و برای دفاع از میهن اسلامی، دین و اسلام جانفشانی کردند فلذا امروز وظیفه ما در قبال کار شهدا سنگین است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در طول سال برنامه‌های سپاه و خدمات بسیج را به صورت کیفی پوشش می‌دهد و ما از این تلاش شبانه‌روزی مجموعه رسانه صدا و سیما در مرکز استان اردبیل قدردانی می‌کنیم، اما برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج بسیار فراتر است و باید برای پوشش این برنامه‌ها بیش از پیش تلاش کرد.

بابازاده خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به دنبال رخنه در باور‌ها و اعتقادات مردمی و جوانان هستند که باید همگان هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود در جامعه کنونی کشور دست یابد.

انتهای پیام
captcha