تدوین برنامه مدون برای اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در مساجد
کد خبر: 3857505
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

تدوین برنامه مدون برای اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در مساجد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ تدوین برنامه مدون برای افزایش و توسعه اجرای برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در مساجد انجام شده و تلاش خواهد شد تا با تشکیل کارگروه‌ها و هسته‌های فرهنگی بتوانیم این برنامه‌ها را به پیش ببریم.

تدوین برنامه مدون برای اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در مساجدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ظهر امروز، ۲۵ آبان‌ماه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اظهار کرد: تدوین برنامه مدون برای افزایش و توسعه اجرای برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در مساجد انجام شده و تلاش خواهد شد تا با تشکیل کارگروه‌ها و هسته‌های فرهنگی بتوانیم این برنامه‌ها را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تعالی و ارتقا سطح فرهنگی مساجد جزو اولویت‌های برنامه تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: مسجد یکی از پایگاه‌های ترویج معارف دین مبین اسلام در سال‌های مبارزاتی علیه طاغوت در کشور به عنوان محلی حضور انقلابیون بوده و امروز نیز نسل جدید با حضور در این مراکز به عنوان جبهه فرهنگی علیه تلاش دشمنان فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بررسی دقیق، عزم راسخ و گام‌های استوار در راستای افزایش نقش و جایگاه مساجد بر خواهیم داشت و این جزو اولویت‌های برنامه‌ای برای افزایش توان فرهنگی مساجد است.

جعفرزاده یادآور شد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد از اولویت‌های برنامه‌ای برای افزایش کارکرد‌های این مرکز فرهنگی بزرگ در استان اردبیل خواهد بود.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب رویکرد مهم و انقلابی مقام معظم رهبری برای دلسوزان انقلاب است که باید با دقت بیشتری در جامعه تبیین و عملی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: فعال‌سازی و تمرکز بیشتر بر تمامی ظرفیت‌های مساجد می‌تواند ارتقا حداکثری در فعالیت‌ها و کارکرد‌های مساجد را ایجاد کند و پیشرفت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه با مشارکت مساجد انجام شود.

جعفرزاده ادامه داد: همکاری با فعالان کانون‌های مساجد از دیگر اولویت‌ها برای اجرای برنامه‌ها است با بتوانیم کارکرد‌های مغفول مساجد بیش از پیش فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام
captcha